Bukutamu

[slideguest id=3098476543653238991&w=550&h=425]

20 thoughts on “Bukutamu

  1. permisi permisi…

    saya ikutan nimbrung di kolom gesbuk.
    saya bukan orang bogor tapi pernah mampir di baranangsiang (ketahuan deh klo profesinya kernet bus).

    salam kenal ya..
    numpang baca-baca juga jikalau dikau berkenan.

    hatur tengkyu

  2. Hey! This looks like a really kool blog! Too bad I can’t read it! Lol!
    Sorry if this is too open (you know, I mean if you can read this) but why do you have to wear that veil type of thing on your head all of the time?

    Anyway… Kool Site!
    xoxo,
    Lulu

    • i know what do you mean.

      it’s ok, no problem if you want to know why i wear veil
      because it is a rule or a procedure moslem.
      i’m a moslem so i must wear veil everywhere and everytime.

  3. helo…baru tahu nih ada kuliah gratis. tadi sempet ke situs bogoreducare . org. trus dari profile terlihat konsern di bahasa inggris dan komputer. apa hanya pelajaran itu yang diajarin di BEC ato seperti kuliah di universitas lainnya? emang ada jurusan apa aja di situ? …salam kenal

  4. masih inget comment ini:

    b9 Dha 9′ Pa2 ah
    l9ian kan tu cmn cowok kita 9′ lbih kan……….???_

    pacar bukan segalanya kok…………??_

    yang jadi masalah buat gw, semua itu terjadi di depan mata gw dan gw gak bisa berbuat apa2…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s